keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Spring is coming

Heipari hei, tässä ollut pitkä väli edellesin postauksen kanssa, mutta ei minulla ole ollut mitään jännää näytettävää, toisin kuin nyt! Elikkäs viimevuoden joulukuussa aloitin tämän Centauri naisen työstämisen. Olen aina pienestä pitän rakastanut hevosia ja ratsastustakin olen harrastanut. Tajusin etten ole vielä mitään  kunnollista hevosaiheista piirrosta tehnyt, joten mikäs sen jännempää kuin Centaurit :3

Työn valmistumiseen meni se kaksi kuukautta, mutta jos otetaan pois kaikki joululomat, laiskat päivät, ja tunnit joina en ole jaksanut työstää tätä, tulee loppusummaksi noin 15 tuntia. Jep, olen laiska toisinaan jatkamaan töitä, mutta tässä se nyt kuitenkin on välivaihekuvien kera :3

Kuva on tehty Photoshop CS5:lla ja Photoshop elemets 6.0:lla.

Perus luonnos kuva.

Aloitan aina työstämisen ihosta.


Tässä välissä päätin vaalentaa ihon väriä 
ja onneksi se onnistuu helposti photoshopin kuvan muokkaus säädöillä.


Pohdin hiuksia hieman uusiksi ja keksin tuoda hivenen luontoa mukaan.


Yllätyksekseni hevosen ruumis oli kaikista helpoin osuus koko piirrustuksessa. 
Rinnat puolestaan olivat moneen kertaan korjauksen alla.




Jokin häiritsi minua kasvoissa, joten vaihdoin hivenen niiden kulmaa 
ja suuntasin katseen katsojaan


Overlay on todella kätevä layeri toiminto.

Väreja pohtiessani keksin että tämä Centauri nainen voisi olla kenties kevään tuoja, jolloin keksin antaa hänelle kirkkaan aurinkoisen auran.


2 kommenttia: